Chalets Direct Solutions Room

Forums | Search
You are logged in as a guest. ( logon | register )The Ski Blog

REQUEST: Job, preferably France but open to suggestions
Moderators: Surfcat, Chalets Direct

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread : View next thread
Reply New post Chalets Direct Solutions Room -> Ski & Board JobsMessage format
 
Jessica Smith
Posted 21/10/2022 16:29 (#828698)
Request: REQUEST: Job, preferably France but open to suggestions
Quote Reply Alert


Looking for a work and housing for the winter season. I am hard working, enjoy learning new skills, and am eager to develop further. My educational and volunteer experience has allowed me to communicate effectively in French, English, and American Sign Language. I have an aptitude for customer service, dynamic work experience, and my past experiences made it necessary for me to focus on providing warm, quality customer service. I work well in teams and individually, and I am motivated to give my best each time.


Je suis a la recherche d'une emploie et logement pour la saison hivernale. Je suis travaillante, j'aime apprendre de nouvelles compétences et je suis motivée à me développer davantage. Mon expérience d’éducatrice et de bénévole m'a permis de communiquer efficacement en français, en anglais et en langue des signes américaine. J'ai une aptitude pour le service à la clientèle, J'ai une expérience de travail assez diversifié, et mes expériences passées m'ont obligé à me concentrer sur la prestation d'un service à la clientèle accueillant et de qualité. Je travaille bien en équipe et individuellement, et je suis motivé pour donner le meilleur de moi-même à chaque fois.
At a glance:
  • You are looking for a job
  • Preferably in France but open to suggestions
Share this request on Facebook Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Reply New post
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread

(Delete all cookies set by this site)